Prin crearea unui cont pe website-ul www.recenziipozitive.ro (Website-ul) şi acceptarea Termenilor şi Condiţiilor, sunteţi de asemenea de acord cu Politica noastră Anti Spam.
Recenzii Pozitive interzice utilizarea serviciului în orice mod ce ar avea drept consecință transmiterea, distribuirea și livrarea de mesaje nesolicitate de poștă electronică sau de mesaje comerciale nesolicitate (“Spam”).
Definiţia Spam
Prin “Spam” înțelegem trimiterea de mesaje nesolicitate în urma cărora se primesc plângeri din partea celor care le primesc.
Ce Email-uri POT fi trimise prin intermediul Recenzii Pozitive?
Toate listele importate în aplicația noastră trebuie să fie obţinute pe bază de consimțământ explicit. Acest lucru înseamnă că recipienții și-au dat acordul să primească email-urile dvs. printr-una din următoarele modalități, cu titlu exemplificativ:
- completarea unui formular pe site-ul dvs.
- bifarea unei căsuțe de abonare la newsletter într-un formular de înregistrare pe site-ul dvs.
- ați obținut datele de contact electronic pentru poştă electronică, în contextul vânzării unui produs sau a unui serviciu, iar clientul nu a refuzat iniţial utilizarea acestor date în scopurile indicate
- formulare de înregistrare offline, dacă utilizatorul a bifat că doreşte să fie contactat prin e-mail
Ce Email-uri NU pot fi trimise prin intermediul Recenzii Pozitive ?
Dacă nu aveţi permisiunea explicită din partea recipientului de a fi contactat prin e-mail, nu puteți să trimiteţi email-uri cu Recenzii Pozitive. Cu titlu de exemplu, enumerăm următoarele situații :
- liste închiriate sau cumpărate de la terţi
- liste pentru care nu exista permisiune explicită
- e-mail-uri colectate de pe internet
- liste de la Camerele de Comerţ
Ce ar trebui să conţină fiecare email trimis prin intermediul Recenzii Pozitive ?
Toate email-urile trimise prin aplicația noastră trebuie să includă:
- O adresă reală From: (cineva trebuie să citească reply-urile de la utilizatori).
- Link unic de dezabonare (dezabonare instantă – un click).
- Date reale de contact, adresă poştală.
Ce se întâmplă în cazul în care se primesc multiple raportări de spam?
Dacă rata de plângere spam este mai mare de 0.25% pentru un client, atunci contul va fi suspendat şi nu vor mai fi trimise email-uri.
Fiindcă politica noastră este foarte strictă în ce priveste “izolarea” fiecărui client, orice acţiune pe care un client o face NU va afecta ceilalţi clienţi.
Dacă aveţi întrebări despre această Politica Anti Spam puteţi să ne contactaţi:
ATENTIE!! Orice SUSPICIUNE de SPAM va duce direct la stergerea contului de pe platforma noastra! Consideram suspiciune de spam si faptul ca daca nu se deschid emailurile trimise de noi. Avem o rata de deschiderea a emailurile de 20-40% in medie. Daca rata de deschidere a emailurilor tale este mai mica de 5%, contul se sterge automat.
Adresă poştală: Sos Preciziei nr 3, Sector 6, Bucuresti
Email: contact@recenziipozitive.ro